Salut, te poți autentifica sau iți poți crea un cont nou.
Part of the Midis Group
 
 
0
Coşul tău este gol!

 Prețuri service
 Stadiul reparației
 Consultanță - programare online
 service@istyle-pro.ro

Asistenţă online Apple dedicată României
Manuale în limba română ale produselor Apple
Statusul garanției Apple
Programe extinse de service Apple
 

Pachete disponibile|Informații generale|Prime de asigurare și franșize

Pachete disponibile|Informații generale|Prime de asigurare și franșize


iCare Mac 12

iCare Mac 12
Asigurare Avarii & Furt

Perioadă asigurare Avarii & Furt: 12 luni

iCare+ Mac 24

iCare+ Mac 24
Asigurare Avarii & Furt & Garanție extinsă

Perioadă asigurare Avarii & Furt: 24 luni
Perioadă asigurare Extindere de garanție: 12 luni

Extindere garanție Mac


Asigurare Extindere garanție Mac

Perioadă asigurare Extindere de garanție: 12 luni

iCare iPad 12

iCare iPad 12
Asigurare Avarii & Furt

Perioadă asigurare Avarii & Furt: 12 luni

iCare+ iPad 24

iCare+ iPad 24
Asigurare Avarii & Furt & Garanție extinsă

Perioadă asigurare Avarii & Furt: 24 luni
Perioadă asigurare Extindere de garanție: 12 luni

Extindere garanție iPad


Asigurare Extindere garanție iPad

Perioadă asigurare Extindere de garanție: 12 luni

iCare iPhone 12

iCare iPhone 12
Asigurare Avarii & Furt

Perioadă asigurare Avarii & Furt: 12 luni

iCare iPhone 24

iCare iPhone 24
Asigurare Avarii & Furt

Perioadă asigurare Avarii & Furt: 24 luni


Informații

Asigurare Avarii & Furt

Asigurare Extindere garanție

Cine este asiguratul?

Dumneavoastră, proprietarul unui bun nou, persoană fizică sau juridică, menţionată în poliţa de asigurare şi care, în schimbul plăţii primei de asigurare, se asigură pentru cazurile de producere a unui eveniment asigurat.

Dumneavoastră, proprietarul unui bun nou, persoană fizică sau juridică, menţionată în poliţa de asigurare şi care, în schimbul plăţii primei de asigurare, se asigură pentru cazurile de producere a unui eveniment asigurat.

Ce bunuri se pot asigura?

Echipamentele noi (tabletă, laptop, calculator) achiziționate din rețeaua de magazine a distribuitorului.

Echipamentele noi (telefon mobile, tabletă, laptop, calculator) achiziționate din rețeaua de magazine a distribuitorului.

Pentru ce riscuri sunteți asigurat?

Avarii accidentale de tipul căderi, contactul cu lichide, daune electrice etc. Furtul prin efracție sau tâlhărie, în baza dovezii emise de Poliție.

Pentru ce sunteti asigurat?

Asigurarea de garanție extinsă vă protejează în cazul în care bunul dumneavoastră nu funcționează conform parametrilor asumați de producător ca urmare a unor erori de fabricație, de proiectare sau a unor defecte de material.

Când începe acoperirea poliței dumneavoastră?

Acoperirea poliței începe din ziua în care achizitionați echipamentul eligibil pentru asigurare și vă dați acordul pentru încheierea poliței prin plata primei de asigurare.

Cand se activeaza acoperirea de garanție extinsă?

Acoperirea de garanție extinsă începe dupa expirarea garanției legale a producătorului sau a garanției facultative (adițională), oricare expira mai târziu.

Cum puteți aviza o daună?

Puteti aviza o daună la sediul companiei iStyle Professional Services S.R.L. din București (Bulevardul Națiunile Unite nr. 4, Bl. 107A, parter, sector 5), în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la data producerii evenimentului asigurat.

Puteti aviza o daună la sediul companiei iStyle Professional Services S.R.L. din București (Bulevardul Națiunile Unite nr. 4, Bl. 107A, parter, sector 5), în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la data producerii evenimentului asigurat.

Cum ne puteți adresa o plângere?

În cazul în care aveți o nemulțumire cu privire la asigurare, ne puteți transmite o reclamaţie scrisă la oricare dintre adresele urmatoarele: Poştă/Registratură (adresa: str.Căderea Bastiliei 80-84, Sector 1 Bucureşti), e-mail: reclamatii@allianztiriac.ro sau prin următoarele canale de comunicare: Fax (021.208.22.11), site (www.allianztiriac.ro la rubricile Contact şi Reclamaţii), telefon (021.201.91.00 sau /080.108.01.08 de luni până vineri de la 8:00 la 20:00).

În cazul în care aveți o nemulțumire cu privire la asigurare, ne puteți transmite o reclamaţie scrisă la oricare dintre adresele urmatoarele: Poştă/Registratură (adresa: str.Căderea Bastiliei 80-84, Sector 1 Bucureşti), e-mail: reclamatii@allianztiriac.ro sau prin următoarele canale de comunicare: Fax (021.208.22.11), site (www.allianztiriac.ro la rubricile Contact şi Reclamaţii), telefon (021.201.91.00 sau /080.108.01.08 de luni până vineri de la 8:00 la 20:00).


Prime de asigurare și franșize

(funcție de tipul și valoare echipamentului, acoperirea și perioada asigurată)