Salut, te poți autentifica sau iți poți crea un cont nou.
Part of the Midis Group
 
 
0
Coşul tău este gol!
Joi, 30 Noiembrie, cu ocazia sărbătorii Sf. Andrei, magazinul iStyle Pro este închis
Vineri, 1 Decembrie, cu ocazia sărbătorii Zilei Naționale a României, magazinul iStyle Pro este închis

 Prețuri service
 Stadiul reparației
 Consultanță - programare online
 service@istyle-pro.ro

Asistenţă online Apple dedicată României
Manuale în limba română ale produselor Apple
Statusul garanției Apple
Programe extinse de service Apple
 

Specialiștii noștrii vă asigură:

  • Diagnoză și reparație în garanție și post-garanție;
  • Instalări software;
  • Upgrade-uri hardware;
  • Recuperare de date;
  • Curățare echipamente;
  • Consiliere în utilizarea produselor pentru prevenirea defectelor;
  • Închiriere echipamente Apple;

Consultați lista de servicii și prețurile acestora aici.


Înainte de a vă prezenta la noi vă rugăm să urmați acești pași:

  • înlăturarea huselor / carcaselor / foliilor;
  • back-up de date;
  • dezactivarea echipament din cont iCloud:
    • vă logați în www.icloud.com/find cu Apple ID-ul dvs.;
    • selectați dispozitivul care trebuie dezactivat/scos din cont;
    • dacă dispozitivul nu este conectat, faceți clic pe Eliminare (Remove) din cont;
    • dacă dispozitivul este conectat, faceți clic pe Ștergere (Erase). Când ștergerea s-a încheiat, faceți clic pe Eliminare (Remove) din cont
  • de-parolare echipament;

Pași specifici de urmat în cazul iPhone:

Pentru o diagnoză cat mai precisă vă solicităm să nu ștergeți sau să resetați complet echipamentul
- se va pierde istoricul de funcționare necesar diagnozei !


Datele cu caracter personal le puteți elimina urmând următoarea procedură:
După ce ați efectuat deja back-up complet (în iCloud / local pe computer) dezactivați orice funcționalitate de back-up automat.
Apoi eliminati manual, pe rand, toate datele cu caracter personal de pe dispozitivul dvs.:

  • Eliminați manual toate contactele, mesajele, pozele, filmele, melodiile și orice alte documente personale;
  • Deconectați (sign-out) dispozitibul din toate conturile în care acesta este autentificat (iTunes Store, App Store, iCloud etc)
  • Eliminați manual toate conturile de email, social media (Facebook, Twiter, Google ș.a.m.d.)

iSTYLE Pro nu este responsabilă pentru:

  • efectuarea pașilor prealabili trimiterii produsului în service;
  • eventuala pierdere sau deteriorare a vreunui accesoriu (huse / carcase / folii) neîndepărtat în prealabil de trimiterea produsului în service;
  • pierderea datelor personale în urma procesului de servisare;
  • de-parolare echipament - orice echipament parolat trimis în service nu mai beneficiază de ordinea de procesare a cazurilor de service și iSTYLE Pro își asumă dreptul de a refuza servisarea respectivului echipament;

În service sunt acceptate în garanție și în afara garanției echipamente Apple după cum urmează:

  • sisteme de calcul și accesorii Apple (toate modelele de portabile, calculatoare de birou);
  • iPod (orice model) și accesoriile aferente;
  • iPad și accesoriile aferente (excepție - modelele care încorporează și tehnologia de comunicație pe standardul CDMA);
  • iPhone și accesoriile aferente, accesorii marca Apple.

Note importante:

  1. iSTYLE Professional services S.R.L. este autorizat să accepte în service orice unitate iPhone indiferent de unde a fost achiziționat inițial (inclusiv de la reselleri din România alții decât iStyle, și operatori de telefonie mobilă din România).
  2. iSTYLE Professional services S.R.L. nu preia în service echipamente Apple care prezinta dovezi ale unor intervenții service neautorizate.

Oferim asistență și service la domiciliul clientului.

Pentru programare vă rugăm să ne trimiteți un email pe adresa service@istyle-pro.ro

Oferim calculatoare Mac pentru închiriere.

Pe durata reparării computerului dumneavoastră, avem un număr limitat de mașini disponibile de inchiriat.
Cu notificarea prealabilă, putem adapta o mașină la nevoile dumneavoastră, inclusiv pre-instalarea de software (în funcție de disponibilitate) sau transfer de date.
Vă rugăm să ne trimiteți un email pe adresa service@istyle-pro.ro pentru cereri în vederea unei închirieri de echipament.


Oferim telefoane iPhone în custodie, în numele lui Apple.

În anumite cazuri de service, în funcție de rezultatul diagnozei complete, doar pentru telefoane iPhone în garanție și eligibile pentru reparații în garanție, pe perioada reparației putem oferi clienților un echipament iPhone în regim de custodie, după semnarea unui contract de custodie.


INFORMAȚII IMPORTANTE:

Conform Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, obligația de a acorda garanție o are vânzătorul produsului, cel care l-a facturat.

În conformitate cu articolele 9-14 din Legea nr. 449/2003: orice reclamație legată de activitatea furnizorilor autorizați de servicii de garanție, cererea de restituire a prețului produsului, în cazul în care se ajunge la o astfel de variantă, vor fi întotdeauna adresate societății de la care a fost achiziționat produsul, și nu unității de service.

Pentru a fi acceptat în service în garanție produsul trebuie să fie însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție completat de vânzător.

Pentru validarea și acceptarea în service în al doilea an al garanției de conformitate (în cazul Consumatorilor) produsul trebuie deasemenea să fie însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție completat de vânzător. 


Asistenţă complementară Apple